Az arculat
- Levélpapírok
- Nyomtatványok
- Borítékok
- Szórólapok
- Prospektusok
- Katalógusok
- Brossúrák
- Egyedi kiadványok
- Csomagolások
- Kampányeszközök
A cégarculat a vizuális, verbális és hangulati elemek azon összessége, amelyeken keresztül kommunikálja saját ismérveit, jellemzőit partnereinek, a társadalami- és gazdálkodó szervezeteknek, a vállalkozói- és a közvetlen fogyasztói célcsoportoknak.
Az arculat fontos, mert ez biztosítja, hogy a szervezet - a pop együttestől a jótékonysági alapítványon keresztül a multinacionális vállalatig - felismerhetően, érthetően és rendezett formában kommunikál.
Az arculati elemek (vállalati logo, arculati színek és betűtípusok, arculathordozó eszközök, valamint rendezési elvek) használati szabályozása biztosítja egy olyan karakteres vizuális rendszer, színvilág és formai megjelenés kialakítását, amely csak és kizárólag az adott társaságra jellemző.
Egy mondatban summázva egy ikonszerű állításban összesűrítve jelenik meg az, ahogyan az adott cég látja és láttatja magát és szerepét a világban.