Termékdíj információk

A Magyar közlöny 2004/58. számában kihírdetett 2004. évi XXIX. törvény ötödik fejezete és melléklete tartalmazza a környezetvédelmi termékdíjról, továbbá egyes termékek környezetvédelmi termékdíjáról szóló 1995. évi LVI. törvény (a továbbiakban Kt.) módosításait.

Ennek értelmében a termékdíj fizetési kötelezettség az alábbiak szerint változott: A termékdíj fizetésére "az első forgalomba hozó első vevője" a kötelezett. Az első forgalomba hozó a Ritter Rt., az első vevő pedig Ön, tehát a megrendelő, aki köteles a termékdíjat az APEH felé bevallani és kifizetni. A termékdíjjal kapcsolatos dokumentumok beadásának alapfeltétele, a GLN azonosítószám. Ha nem rendelkeznek ilyen számmal, akkor nagyon szívesen segítünk annak megszerzésében! A számlán ezentúl is fel fogjuk tüntetni az általunk gyártott termék súlyát megkönnyítve Önöknek ezzel a termékdíj kiszámolását és APEH felé történő bevallását!

A reklámhordozó papír környezetvédelmi termékdíja: 26,- Ft/Kg a késztermékre vetítve.

Az alábbi felsorolás segít eligazodni, hogy mely nyomdai termékek környezetvédelmi termékdíjkötelesek és melyek nem.

Termékdíj köteles nyomdaipari termékek

Termékdíj mentes nyomdaipari termékek

A fenti lista csak tájékoztató jellegű. A benne szereplő adatokat az általunk hozzáférhető állásfoglalásokból gyűjtöttük ki. Az Önök által rosszul besorolt áruk után, esetleg tévesen bevallott és befizetett termékdíj miatt semmilyen felelősséget nem vállalunk.

Axinar produkció - filmprodukciós megoldások Ledlightdesign - dekorációs fényreklám netizen.eu - webes alkalmazások fejlesztése

Az arculat szerepe

A napjainkra jellemző kiélezett versenykörnyezetben - függetlenül attól, hogy az adott cég, intézmény a versenyszférában, vagy más szektorban végzi tevékenységét -, életbevágóan fontos, hogy az arculat letisztult, könnyen felismerhető és azonosítható legyen. A kommunikációs üzenetek célratörőek, esetleg szellemesek, vizuálisan jól áttekinthetőek, karakteresek, és megkülönböztethetőek legyenek, ami segít az azonosításban, erősíti a piaci megjelenést és jelenlétet, javítja az ismertséget, és átlépi az egyre emelkedő ingerküszöböt. » bővebben

» Termékdíj információk